Meowings of My Life...Or..How This Butterscotch See's It

January 2nd 2013 9:05 am
[ View A Comments (1) ]

I haven't written furry much in my diary..I seem to be the "quiet one" in this furmily..MOL!! But rally I am not dat quiet..I likes to play and has lotsa fun wif my baby sisfur Neiko!..Yup..we flip each other over and over *giggles* it's lotsa fun!! and we rn and chase each offur up and down da stairs..and we plays hide and seek down in da basement..we live in a big house and its a good fing..cuz me and Neiko needs all dis room to play in..MOL!!
Santa Claws musta figured I has been a good gurl, cuz my stocking was full dis year!! YUP..it sure wuz!! i gots toys and blankie and a collar like Neiko did, but mine is red..red is a purrty color..don't you tink?
I am an Admin at Orange Kitties Rock along wif my Papa Friday and Grandp Buddy and it's loads of fun..I wants to play wif lots of kibbies and we are still working on the clubhouse and our furiend, Angel Yoda who is pawsome and also an Admin there, has put out the call for kibbies to make suggestions or what have you..dis group is a wonnerfur group!! If you are a member and haven't been der fur a while or a long time..pawese come on back and check it out!! it you are an orangie and are just learning bout us, come on over and get ahold of one of us Admins and we'll send you an invite..Orange kitties Rock is a pawsome place to be..and it is only gonna get even better as the year progresses...so come on over and have some fun...as orangies we love all kibbies on Catster and show dem the love and respect..we encourage a kibbie and let dem know we care..we make furiends wif offur kibbies at Catsterland...we just lub to show our true orange color and live by it..MOL!!!
I belongs wif offur group too and dis year I am gonna have tons of fun wif dem..YUP!! dis year Bailey is gonna shine!!! I not too shy..*giggles* but I sure likes to make furiends and have tons of fun..so keep a look out fur me..cuz I am gonna come and have fun wif you!!!

 
Purred by: MALLEE DG# 22 (Catster Member)

January 2nd 2013 at 10:13 pm

Hi Bailey!! Oh yeah, red is a furry purrty color! Sounds like U did good 'n Santy Paws wuz really good to U all dis year!! U shine alla time purrty gurl!~ Milo hopes to be able to purrlay more in OKR's group when mommy feels better!~ Ur r a beautifur ginger kitty!~ 'n Friday o' course rocks!! I wanna haz fun wif U too, ok? Come see me sometimes!! I gotta lot to sez sometimes! Giggles!

Love 'n lil happy bonks,
MALLEE

 

♥Bailey♥


 

Family Pets

♥Buddy&
hearts; My
Angel
♥Friday
DB
#170♥
Bobbie - In
Loving Memory
♥Bijou&
hearts;
♥Neiko&
hearts;

Subscribe

(What does RSS do?)