I Snort When I Purr

My first day, yay!

September 4th 2012 10:55 am
[ Leave A Comment | 4 people already have ]

Mommy and daddy made me a page so now I can see what Avail is always talking about. Hi everyone!!

 

Doctor Day!

September 5th 2012 9:24 am
[ Leave A Comment | 2 people already have ]

Mommy and daddy are taking me to the doctor today to have this bump checked out. I realllllly don't like going in the carrier. I plan on crying the whole way there, even though it's only a mile away. Yeah, I'm gonna cry so loud that they hear me coming. Wish me luck!

 

There Aint No Bugs On Me!

September 5th 2012 1:41 pm
[ Leave A Comment | 4 people already have ]

Well, there aint no bugs on me...anymore. My scary bump..was a giant tick! Turns out, I had three of them in conveniently located places that made them look like nipples. Anyway, so happy it's nothing bad...but they shaved me. Mommy and daddy had me shaved! It actually feels realllllllly nice because my fur is super thick and warm. I'm just updating you guys while I lay on the floor all spread out enjoying my new end of summer look. :)

 

Hmm

September 12th 2012 8:57 am
[ Leave A Comment | 3 people already have ]

I wonder what waffles are, my mommy keeps talking about them. I wonder if they come in chicken and tuna flavor....hmmmm.....

 

My Sis

September 13th 2012 10:58 pm
[ Leave A Comment | 3 people already have ]

My sister is home from surgery and even though she beats me up, I kind of want to lick her face and tell her it's okay. But she scares me, even when she's wrapped up in bandages and walking like she's drunk. I think I'll hide here on the bed since she can't jump up. See? I'm smart, I think of these things you know.

 

Oh soooo shinyyyy!

October 6th 2012 1:20 am
[ Leave A Comment | 1 person already has ]

I had my teefies cleaned a few days ago and they sure look fancy! My daddy says my breaf doesn't smell like kitty food anymore. hehe I got in trouble last night for opening cabinets so daddy gave me a baf. :( Afterwards, I tried to snuggle with my sister Avail on her bed but she swatted at me and said, "NO FANKS!" I know she loves me, but just not when daddy and mommy are around. She's such a tough cat. I'm da soft one and not just cause I'm fat!

 

Om nom nom!

November 18th 2012 10:21 pm
[ Leave A Comment | 3 people already have ]

I cleaned my sister Avail's head the other day! I gave lots and lots and lots of licks! She didn't like it one bit. But that's okay...BECAUSE I DID! Neener neener Avail!

 

Me? COTD??

December 14th 2012 12:25 pm
[ Leave A Comment | 2 people already have ]

I can't believe I wuz da COTD on da 11th! I gotta rub it in my sister's face. MWAHAHAHAHAAAA! Fanks yew soooo much everyone fur all da love. All of my snorts n grunts n purrs to all of my fellow fuzzy fwiends!

 
  Sort By Newest First

McCow


 

Family Pets

~Avail~
02/14/00 -
09/17/13
Liava

Subscribe

(What does RSS do?)