New member: come and introduce yourselves! :)

Chester

I'm the- Prince of- Fluffyness!

Purred: Thu Jan 4, '07 3:18am PST 
Oh wow, wie konnte ich das nur vergessen? Ich wollte doch schon die ganze Zeit ein "Thread" aufmachen, in dem sich neue Mitglieder vorstellen können. *haut sich vor den Kopf* Also bitte, hier ist es nun! So kann sich jeder präsentieren. smile

Oh wow, how could I possibly forget this? I've been wanting to open a thread for ages in which new members have the chance to introduce themselves. *smack forehead* OK, here you are! Now everypup can "present" him- or herself. smile

Jazz

born to run

Purred: Mon Jan 15, '07 2:37am PST 
Hallo, ich bin Jazz, komme eigentlich aus South Carlona, man hat mich bei einer M

Jodi-SAFE!

Pants aren't for- pulling?!?- Whatev.

Purred: Wed Jan 17, '07 10:30pm PST 
First can somepup help me figure out how to do umlauts on the computer?

Never mind. (Read the other post puppy.

Edited by author Wed Jan 17, '07 10:31pm PST

Jodi-SAFE!

Pants aren't for- pulling?!?- Whatev.

Purred: Wed Jan 17, '07 10:39pm PST 
Hallo. Ich spreche nuer ein bisschen Deutsch, und mein bruder Cheese (Kaese, if you prefer puppy) spricht WIRKLICH nicht so gut, aber ich habe ihm mitgebracht, weil er kann allein nicht vertraut sein.

Man, I don't know if I got that right. I haven't had much practice since college (well, really since high school).

Edited by author Wed Jan 17, '07 10:44pm PST

Dori

I'll have what- you're having!

Purred: Sat Apr 21, '07 7:19pm PST 
Guten abend! Ich heisse Dori, und ich komme aus Oregon. Ich bin in Taiwan geboren, so vielleicht spreche ich auch ein bisschen Chinesich....aber Momma weisst nicht.

Shoene Wochenende!

♥Bell- a Summer- (Bella)

This Girl can- ROCK!

Purred: Fri Apr 18, '08 4:36pm PST 
Guten Tag! Ich Bin Bella, Ich bin schnell! Ja!blue dog